Eu nu stiu, Doamne, unde inca
imi vei mai duce pasii mei,

dar stiu ca Tu-mi vei fi oriunde
lumina sfanta pentru ei.
........................................................
Eu nu-mi stiu bine, Doamne, viitorul,
dar stiu ca el e-n mana Ta;
ajuta-mi sa nu uit aceasta

ca linistit sa-Ti pot urma.

Traian Dorz

8 iunie 2011

Pe langa plopii fara sot

                 
             
              Pe langa plopii fara sot
              Adesea am trecut;
              Ma cunosteau vecinii toti-
              Tu numai cunoscut.

              La geamul tau ce stralucea
              Privii atat de des
              O lume-ntreaga-ntelegea
              Tu nu mai inteles.


              De cate ori am asteptat
              O soapta de raspuns
              O zi din viata sa-mi fi dat
              O zi mi-era de-ajuns.


              O ora sa fi fost amici
              Sa ne iubim cu dor
              S-ascult de glasul gurii mici
              O ora si sa mor.


              Dandu-mi din ochiul tau senin
              O raza din-adins
              In calea timpilor ce vin
              O stea s-ar fi aprins.


              Ai fi trait in veci de veci
              Si randuri de vieti
              Cu ale tale brate reci
              Inmarmureai maret.


              Un chip de-a pururi adorat
              Cum nu mai au perechi
              Acele zane ce străbat
              Din timpurile vechi.



              Caci te iubeam cu ochi pagani
              Si plini de suferinti,
              Ce mi-i lasara din batrani
              Parintii din parinti.



              Azi nici macar îmi pare rau
              Ca trec cu mult mai rar,
              Ca cu tristete capul tau
              Se-ntoarce în zadar,



              Caci azi le semeni tuturor
              La umblet şi la port,
              Si te privesc nepasator
              C-un rece ochi de mort.



              Tu trebuia sa te cuprinzi
              De acel farmec sfant
              Si noaptea candela s-aprinzi
              Iubirii pe pamant.



                               de Mihai Eminescu


 Fotografii facute in orasul Iasi, in locul numit "Plopii fara sot".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cuvinte de folos

  • "Bucuraţi-vă pururea, rugaţi-vă neîncetat, daţi slavă lui Dumnezeu pentru toate, căci aceasta este voia lui Dumnezeu pentru voi, în Hristos Iisus, Domnul nostru" I Tesaloniceni 5, 16-18
  • "Cel mai insemnat lucru este, cred, paza pacii inimii. Sa nu va tulburati sub nici un chip. In inima trebuie sa domneasca pacea, linistea, tacerea, linistirea." Staretul Tadei
  • "Fa pace in sufletul tau si multi isi vor gasi linistea langa tine." Sf Serafim
  • "Nu darui celorlalti dupa cum merita, ci dupa cum au nevoie." Sf. Ioan din Kronstadt
  • Incepeti totul cu rugaciunea, continuati cu nadejdea si incheiati cu multumirea.
  • Nu dispretui prietenii saraci.

Rugaciunea Sfantului Efrem Sirul

Doamne si Stapanul vietii mele, duhul trandaviei, al grijii de multe, al iubirii de stapanire si al grairii in desert nu mi-l da mie. Iar duhul curatiei, al gandului smerit, al rabdarii si al dragostei, daruieste-l mie, robul tau. Asa Doamne, Imparate, daruieste-mi ca sa-mi vad gresealele mele si sa nu osandesc pe fratele meu, ca binecuvantat esti in vecii vecilor. Amin

Meteo

Widget Vremea oferit de vremea.acasa.ro.