Eu nu stiu, Doamne, unde inca
imi vei mai duce pasii mei,

dar stiu ca Tu-mi vei fi oriunde
lumina sfanta pentru ei.
........................................................
Eu nu-mi stiu bine, Doamne, viitorul,
dar stiu ca el e-n mana Ta;
ajuta-mi sa nu uit aceasta

ca linistit sa-Ti pot urma.

Traian Dorz

26 aprilie 2011

In vizita la Bologna

    Bologna este un oras cetate al Italiei. Acestui oras plin de istorie i se mai spune adesea si "orasul rosu" datorita acoperisurilor si cladirilor colorate in rosu caramiziu. Acest oras are si cea mai veche universitate din Europa datand din anul 1088. 
    Sfantul protector al orasului Bologna este Sf.Petronius. Biserica cu harmul acestui sfant se afla in centrul orasului, in Piata Maggiore. Biserica gazduieste 3 sculpturi ale celebrului  Michelangelo Bounarotti.  Cum in biserica fotografiatul este interzis nu am putut face nici o fatografie. Va pot spune, insa, ca biserica este foarte mare, foarte frumoasa si la fel de impresionanta. Tot in Piata Maggiore se afla si celebra Fantana lui Neptun.

                                           Fantana lui Neptun
                                         



                                         






Piata Maggiore


                                          Cele  doua turnuri


    O alta atractie a orasului Bologna sunt cele doua turnuri numite Asinelli (98 metri) si turnul Garisendo (47 metri). Dupa cum puteti vedea din fotografii, aceste turnuri nu sunt paralele, unul fiind inclinat.




    Alte fotografii din Bologna






fotografii personale
                                                                            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cuvinte de folos

  • "Bucuraţi-vă pururea, rugaţi-vă neîncetat, daţi slavă lui Dumnezeu pentru toate, căci aceasta este voia lui Dumnezeu pentru voi, în Hristos Iisus, Domnul nostru" I Tesaloniceni 5, 16-18
  • "Cel mai insemnat lucru este, cred, paza pacii inimii. Sa nu va tulburati sub nici un chip. In inima trebuie sa domneasca pacea, linistea, tacerea, linistirea." Staretul Tadei
  • "Fa pace in sufletul tau si multi isi vor gasi linistea langa tine." Sf Serafim
  • "Nu darui celorlalti dupa cum merita, ci dupa cum au nevoie." Sf. Ioan din Kronstadt
  • Incepeti totul cu rugaciunea, continuati cu nadejdea si incheiati cu multumirea.
  • Nu dispretui prietenii saraci.

Rugaciunea Sfantului Efrem Sirul

Doamne si Stapanul vietii mele, duhul trandaviei, al grijii de multe, al iubirii de stapanire si al grairii in desert nu mi-l da mie. Iar duhul curatiei, al gandului smerit, al rabdarii si al dragostei, daruieste-l mie, robul tau. Asa Doamne, Imparate, daruieste-mi ca sa-mi vad gresealele mele si sa nu osandesc pe fratele meu, ca binecuvantat esti in vecii vecilor. Amin

Meteo

Widget Vremea oferit de vremea.acasa.ro.