Eu nu stiu, Doamne, unde inca
imi vei mai duce pasii mei,

dar stiu ca Tu-mi vei fi oriunde
lumina sfanta pentru ei.
........................................................
Eu nu-mi stiu bine, Doamne, viitorul,
dar stiu ca el e-n mana Ta;
ajuta-mi sa nu uit aceasta

ca linistit sa-Ti pot urma.

Traian Dorz

9 martie 2011

Daca dragostea ta.....

   " Daca dragostea ta nu are speranta sa fie impartasita, trebuie sa o pastrezi in tacere. Ea poate sa mocneasca in tine, daca e liniste. Caci ea creeaza o directie in lume, si orice directie iti permite sa te apropii, sa te indepartezi, sa intri, sa iesi, sa gasesti, sa pierzi, te inalta. Caci tu esti cel ce trebuie sa traiasca.[...]
    Daca dragostea ta nu este impartasita si devine implorare zadarnica pentru o rasplata a fidelitatii tale, si daca nu ai forta sufleteasca de a o pastra tacere, atunci, daca exista vreun medic, mergi la el sa te vindece. Caci nu trebuie sa confuzi dragostea cu sclavia inimii. Dragostea care se roaga este frumoasa, dar cea care implora este a unei slugi.[...]
    Iar daca dragostea este impartasita si brate se deschid spre tine, roaga-te ca aceasta dragoste sa fie salvata de la putreziciune, caci ma tem pentru inimile prea fericite."

  fragment din cartea Citadela de Antoine De Saint-Exupéry (XCVIII), editura RAO,1993
                     
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cuvinte de folos

  • "Bucuraţi-vă pururea, rugaţi-vă neîncetat, daţi slavă lui Dumnezeu pentru toate, căci aceasta este voia lui Dumnezeu pentru voi, în Hristos Iisus, Domnul nostru" I Tesaloniceni 5, 16-18
  • "Cel mai insemnat lucru este, cred, paza pacii inimii. Sa nu va tulburati sub nici un chip. In inima trebuie sa domneasca pacea, linistea, tacerea, linistirea." Staretul Tadei
  • "Fa pace in sufletul tau si multi isi vor gasi linistea langa tine." Sf Serafim
  • "Nu darui celorlalti dupa cum merita, ci dupa cum au nevoie." Sf. Ioan din Kronstadt
  • Incepeti totul cu rugaciunea, continuati cu nadejdea si incheiati cu multumirea.
  • Nu dispretui prietenii saraci.

Rugaciunea Sfantului Efrem Sirul

Doamne si Stapanul vietii mele, duhul trandaviei, al grijii de multe, al iubirii de stapanire si al grairii in desert nu mi-l da mie. Iar duhul curatiei, al gandului smerit, al rabdarii si al dragostei, daruieste-l mie, robul tau. Asa Doamne, Imparate, daruieste-mi ca sa-mi vad gresealele mele si sa nu osandesc pe fratele meu, ca binecuvantat esti in vecii vecilor. Amin

Meteo

Widget Vremea oferit de vremea.acasa.ro.